donderdag 21 juni 2012

het zijn de kleine dingen die het doen...

Ik ben verder aan het bedenken wat ik met mijn ABC-doosjes ga doen.
Ik wil er een schilderij mee maken met korte woorden/tekst die het leven kleur geven.
Bijv. bij de G = genieten
Maar dan...er zitten ook heel moeilijke letters in. bij. q en x
Hier mijn letters;
A = aandacht
B = betrokkenheid
C = creativiteit
D = dromen
E = enthousiasme
F = flexibel
G = genieten
H = herinneringen
I = in mijn hart
J = juigen
K = kracht
L = Liefde
M = moed
N = niet vergeten
O = ontdekking
P = puzzelstukjes
Q = quality time
R = respect
S = schoonheid
T = tevredenheid
U = uitproberen
V = verwonderen
W = waardering
X = x-factor
Y = ijver
Z = zelfvertrouwen

Ik ben al een heel eind, maar heb nog niet alle letters. Helpen jullie mee...

1 opmerking:

Anita Joosten zei

Hey Petra, ik heb je gevonden op het wereldwijde web! Vanmiddag maakten we kennis met elkaar op het feest bij Liesbeth en ik heb meteen maar even je adres van het viltje overgetypt.
Leuk en mooi die doosjes, maar ook al het andere dat je geknutseld hebt! Knap! Echter friemelvingers hè?
Ik denk nog wel even met je mee voor de woorden, als ik iets weet dan geef ik het door.
Mijn 'project' kun je trouwens ook vinden op internet, op bestbijzonder.nl
Groetjes en wie weet, misschien tot ziens!
Anita